Dinsdag 8 november 2022 vindt in het Van der Valk hotel in Almere de derde editie van HypoTop plaats. HypoTop is hét event voor de Client Officer/binnendienstmedewerker.
Een inspirerende dag met volop sprekers en workshops om jouw route naar actief klantbeheer uit te stippelen. Zorg dat je op de hoogte bent en blijft van alle ins en outs op jouw vakgebied. Wij hebben een aantal toegangskaarten beschikbaar. Schrijf jij je in via Nationale Waarborg voor deze dag, dan zorgen wij voor een leuk presentje op jouw bureau!
In de praktijk zien we dat de klant in zijn reis van advies naar het afsluiten van een product, het meest contact heeft met de collega’s van de binnendienst. Als binnendienstmedewerker regel je alles wat de adviseur heeft geadviseerd. Vanuit DNA-perspectief ben je als binnendienstmedewerker bij uitstek relatiegericht en onderhoudt jij in principe de relatie. Zo doet iedereen waar die het beste in is. HypoTop is een inspiratie-event speciaal bedoelt voor de ondersteuning van de binnendienst.
Op HypoTop wordt het verhaal van Linda herschreven, zodat jij (nog beter) de klant aan je kunt binden. Linda heeft op vier verschillende momenten in haar leven een hypotheek afgesloten of veranderd. Maar telkens bij een andere adviseur. Hier liggen kansen! Door tijdens HypoTop verschillende workshops te volgen herken je die kansen en zorg jij ervoor dat jouw klant een klant voor het leven wordt.
Naast inspiratie op de beursvloer kun je in vier rondes kiezen welke workshop je wilt volgen. De workshops zijn verdeeld in vier thema’s:
Stippel je eigen route uit door een keuze te maken uit het aanbod van in totaal 9 verdiepende workshops. Elke workshop start met een deel van het herschreven verhaal van Linda als inleiding. Aan het einde van HypoTop ontvang je het complete verhaal, als herinnering en inspiratie.
Natuurlijk leveren wij ook een bijdrage aan HypoTop door middel van een inspirerende workshop: Financiën saai? Niet met een jaarlijkse check!
De klant heeft alles goed geregeld en zal niet snel zelf initiatief nemen voor een jaarlijkse check. Toch is deze jaarlijkse check heel erg belangrijk. In deze workshop vertellen Jan Verstegen en Dennis Koorn van Dialog Group je hoe je de klant leert om elk jaar naar het financiële huishouden te kijken. Hoe je dit aanpakt en hoe je de klant het beste kunt overtuigen.
Wat | HypoTop Jouw route naar actief klantbeheer |
Waar | Van der Valk Almere |
Wanneer | Dinsdag 8 november 2022 9:00 - 16:30 |
Meer informatie | Kennisplatform Client Officer Clientofficer magazine Clientofficer event magazine: Zet jezelf in de schijnwerpers |
Meld je aan | https://events.triplei.nl/hypotop-2022/begin?reg_type_id=288379&ref=Nationale+Waarborg |