Aanvragen
Een bankgarantie vraag je bij Nationale Waarborg via verschillende manieren aan.
Als basis vraag je de bankgarantie aan via ons eigen systeem NWB Online. Daarnaast is het mogelijk de bankgarantie via verschillende softwarepakketten aan te vragen. Iedere aanvraagmogelijkheid biedt zijn eigen voordelen en proces. De aanvraagprocedure, ongeacht het platform, is volledig gedigitaliseerd, inclusief het ondertekenproces voor de kopers.
Dankzij een exclusieve interface met het notarisnet bereikt Nationale Waarborg, als enige bankgarantieleverancier, alle notariskantoren in Nederland. Hierdoor komt elke bankgarantie, binnen een uur na beoordeling, in het juiste dossier van het betreffende notariskantoor terecht.
NWB Online Accelerate Adviesbox DIAS Advies Elements/eBlinqx Figlo
Om een bankgarantie bij Nationale Waarborg aan te vragen is een aanstelling nodig. Deze aanstelling vraag je aan door het invullen van een registratieformulier in ons portaal. Zodra je aanstelling is ingeregeld, kun je via ons portaal NWB Online je aanvraag indienen. Voor de eerste keer inloggen op NWB Online gebruik je het e-mailadres dat bekend is bij Nationale Waarborg en maak je hiervoor een wachtwoord aan via de knop 'wachtwoord vergeten'.
Wil je de bankgarantieaanvraag via één van de andere platforms in dienen? Ook dat kan. Per platform zijn er verschillende voorwaarden, die je terugvindt op de pagina van het betreffende platform. Kom je er niet uit of heb je vragen, neem contact op via 030 22 05 546 of mail naar info@nationalewaarborg.nl.
Je bankgarantieaanvraag verwerken we binnen één werkdag.
Op onze pagina digitaal ondertekenen kom je meer te weten over hoe digitaal ondertekenen werkt en wat je klant ziet bij digitaal ondertekenen.