U kon de MUNT-bankgarantie al aanvragen via het papieren MUNT-formulier. Vanaf nu kunt u deze echter ook via NWB Online aanvragen.
Wanneer u een nieuwe aanvraag aanmaakt, kiest u bij ‘Aanvragen’ voor ‘via MUNT Hypotheken’. U krijgt nu voor deze aanvraag het MUNT-arrangement met de bijbehorende voordelige prijsstelling. Bij elke MUNT-aanvraag is het wel verplicht om de MUNT-offerte mee te sturen. U kunt deze uploaden in uw aanvraag.
Ik kan geen MUNT kiezen in NWB Online
Wanneer u MUNT Hypotheken nog niet als keuzemogelijkheid heeft in NWB Online, is dit waarschijnlijk de eerste MUNT-bankgarantie die u aan gaat vragen bij ons. Neem in dit geval even contact met ons op via 030-2205546, dan activeren wij het MUNT-arrangement voor u.
Is uw bankgarantieaanvraag een paar ambachtelijk gemaakte schoenen waard?
Nog anderhalve week en dan maken wij 30 personen blij met een paar door Greve handgemaakte schoenen. Voor elke bankgarantie die wij voor 4 december van u ontvangen en stellen gaat er een lootje bij ons in de pot. Vrijdag 4 december trekt mr. Han Trimbach 30 winnaars.
Hoe meer bankgarantieaanvragen u indient, hoe groter de kans dat u zo’n mooi paar schoenen wint. Dien dus snel uw bankgarantieaanvragen in!
Hier vindt u de voorwaarden en verdere informatie over onze actie ‘Wie de schoen past’.
Uw vergoedingsoverzicht in NWB Online
Wij sturen u elke maand per e-mail uw vergoedingsoverzicht. Misschien heeft u al gemerkt dat het overzicht van oktober er iets anders uitziet dan onze vorige overzichten. Dit is omdat de overzichten uit ons nieuwe systeem komen. Deze nieuwe overzichten kunt u vanaf nu ook terugvinden in NWB Online.
Wanneer er vergoedingsoverzichten voor u beschikbaar zijn, vindt u naast de oranje knop Nieuwe aanvraag de knop Vergoedingsoverzichten. Als u hierop klikt, kunt u alle vergoedingsoverzichten vanaf het overzicht van oktober 2015 inzien. De oudere overzichten zijn niet beschikbaar in NWB Online.
WIST U DAT...
…wij pas vergoeding uitkeren op het moment dat u vergoeding gevraagd heeft op de bankgarantie EN de volledige garantiekosten bij ons op de rekening staan? De maand nadat wij de volledige garantiekosten hebben ontvangen, ontvangt u de vergoeding van ons. Het kan dus ook zomaar zijn dat u een maand geen vergoedingsoverzicht ontvangt.