Update 151 | Kies voor zekerheid. Kies voor BankGarantieZeker

In onze nieuwsbrief ‘Ontdek BankGarantieZeker: De sleutel tot succes op de woningmarkt’ van een paar weken terug lieten we je kennis maken met ons vernieuwde BankGarantieZeker-product. De reacties vanuit de advieskantoren zijn zeer positief. Inmiddels hebben alle aangemelde kantoren een addendum ontvangen. De eerste aanvragen voor een BankGarantieZeker-certificaat zijn goedgekeurd en daardoor zijn ook de eerste woningen door starters aangekocht met behulp van het certificaat. Mooie berichten, waar wij in ieder geval zeer tevreden over zijn.

Wil jij ook BankGarantieZeker aan je klanten aan kunnen bieden? Meld je dan aan voor onze service via sales@nationalewaarborg.nl.
 
In de genoemde nieuwsbrief vind je veel informatie over de voorwaarden, maar ook de meest gestelde vragen. Heb je die nieuwsbrief gemist, via onderstaande knop kun je hem nogmaals bekijken.

Nieuwsbrief BankGarantieZeker

 

Marketingmateriaal voor BankGarantieZeker
Een terugkerende vraag is of wij kunnen helpen met marketingmaterialen voor de promotie van BankGarantieZeker. Dat kunnen we zeker! In de loop van augustus is het marketingpakket gereed, bestaande uit beeldmateriaal voor social media en voorbeeldtekst ten behoeve van website, nieuwsbrief of e-mailcommunicatie met de klant.

 

Hoe werkt BankGarantieZeker in de praktijk
Om BankGarantieZeker aan te kunnen bieden aan de klant is een addendum nodig op de bestaande samenwerkingsovereenkomst. Wordt door de adviseur en de klant aan alle voorwaarden voldaan, dan kan een BankGarantieZeker-certificaat worden aangevraagd.

  • BankGarantieZeker vraag je aan via ons portaal NWB Online. In het beveiligde portaal upload je het aanvraagformulier en de gevraagde documenten.
  • Na ontvangst van de aanvraag wordt deze beoordeeld door ons gespecialiseerde BankGarantieZeker-team. De aanvraag beoordelen wij doorgaans binnen één werkdag.
  • Na akkoord van de aanvraag wordt het BankGarantieZeker-certificaat digitaal verstrekt aan de adviseur.
  • De adviseur stuurt het certificaat naar de klant, die het certificaat bij zijn bieding kan gebruiken.
  • Wordt het bod van de klant door de verkoper geaccepteerd, dient de bankgarantie bij ons te worden aangevraagd, na het tekenen van de koopovereenkomst en de wettelijke drie dagen bedenktijd.
  • Het certificaat is veertig dagen geldig, daarna verliest het document zijn waarde.
  • De kosten voor het BankGarantieZeker-certificaat worden meegenomen in de eindafrekening bij de notaris.

 

Waarom kiezen voor BankGarantieZeker?

  • Verhoog de kansen voor starters: met BankGarantieZeker staat de starter sterker in de markt.
  • Zekerheid en vertrouwen: met het certificaat kan de starter vol vertrouwen zonder financieel voorbehoud bieden op een woning.
  • Ondersteuning op maat: in de samenwerking tussen adviseur en Nationale Waarborg zorgen we er samen voor de starter te beschermen tegen risicovolle transacties.

 

Wil je je aanmelden om BankGarantieZeker aan starters op de woningmarkt aan te bieden, of heb je andere vragen over de vernieuwde BankGarantieZeker? Mail naar sales@nationalewaarborg.nl of bel met onze accountmanagers Linda Bogaars 06 118 670 24 of Louise Bergman 06 316 208 78.