In onze nieuwsbrief ‘Ontdek BankGarantieZeker: De sleutel tot succes op de woningmarkt’ van een paar weken terug lieten we je kennis maken met ons vernieuwde BankGarantieZeker-product. De reacties vanuit de advieskantoren zijn zeer positief. Inmiddels hebben alle aangemelde kantoren een addendum ontvangen. De eerste aanvragen voor een BankGarantieZeker-certificaat zijn goedgekeurd en daardoor zijn ook de eerste woningen door starters aangekocht met behulp van het certificaat. Mooie berichten, waar wij in ieder geval zeer tevreden over zijn.
Wil jij ook BankGarantieZeker aan je klanten aan kunnen bieden? Meld je dan aan voor onze service via sales@nationalewaarborg.nl.
In de genoemde nieuwsbrief vind je veel informatie over de voorwaarden, maar ook de meest gestelde vragen. Heb je die nieuwsbrief gemist, via onderstaande knop kun je hem nogmaals bekijken.
Marketingmateriaal voor BankGarantieZeker
Een terugkerende vraag is of wij kunnen helpen met marketingmaterialen voor de promotie van BankGarantieZeker. Dat kunnen we zeker! In de loop van augustus is het marketingpakket gereed, bestaande uit beeldmateriaal voor social media en voorbeeldtekst ten behoeve van website, nieuwsbrief of e-mailcommunicatie met de klant.
Hoe werkt BankGarantieZeker in de praktijk
Om BankGarantieZeker aan te kunnen bieden aan de klant is een addendum nodig op de bestaande samenwerkingsovereenkomst. Wordt door de adviseur en de klant aan alle voorwaarden voldaan, dan kan een BankGarantieZeker-certificaat worden aangevraagd.
Waarom kiezen voor BankGarantieZeker?
Wil je je aanmelden om BankGarantieZeker aan starters op de woningmarkt aan te bieden, of heb je andere vragen over de vernieuwde BankGarantieZeker? Mail naar sales@nationalewaarborg.nl of bel met onze accountmanagers Linda Bogaars 06 118 670 24 of Louise Bergman 06 316 208 78.