Up to Date 121 - Uniek e-mailadres nodig bij digitaal ondertekenen

Let op, vanaf maandag 14 november dien je bij digitaal ondertekenen voor iedere koper een uniek e-mailadres in te voeren. Dit betekent dat het vanaf dat moment niet meer mogelijk is om bij meerdere kopers hetzelfde e-mailadres in te voeren als je de aanvraag bankgarantie digitaal wilt laten ondertekenen.

In de afgelopen weken hebben we je eerder nieuwsbrieven over dit onderwerp gestuurd. Misschien is dat te veel, maar liever een keer teveel, dan een keer te weinig geïnformeerd. Vanaf maandag 7 november ontvang je in onze portal NWB Online een melding met betrekking tot de unieke e-mailadressen. Houd er rekening mee dat aanvragen die nog niet zijn ondertekend vanaf 14 november ook unieke e-mailadressen nodig hebben.

Alles teruglezen over het hoe en waarom kan in onze nieuwsbrief AANKONDIGING: Uniek e-mailadres nodig bij digitaal ondertekenen.

Gezocht: Deelnemers pilot nieuwe manier van digitaal ondertekenen
Na 14 november starten wij  een pilot met de nieuwe manier van digitaal ondertekenen. Bij dit ondertekenproces begeleidt onze digitale collega Marjolijn je klant tijdens elke stap in het proces. Hierdoor wordt het digitaal ondertekenen van een bankgarantieaanvraag duidelijker en makkelijker.
 
Wil jij je klant nog klantvriendelijker tegemoet treden en ons helpen de laatste puntjes op de i te zetten? Meld je dan aan voor de pilot digitaal ondertekenen via marketing@nationalewaarborg.nl. Let op: Het is wel van belang dat je verwacht tussen 14 november en 31 december in ieder geval één aanvraag voor een bankgarantie te gaan doen én je bereid bent je klant kort om feedback te vragen over het ondertekenproces.