Digitaal ondertekenen

Wanneer u er voor kiest om uw klanten de garantieopdracht digitaal te laten ondertekenen, gaan uw klanten een proces in om digitaal te ondertekenen.

Omdat u waarschijnlijk niet naast uw klant zit wanneer hij/zij dit proces doorloopt, weet u niet wat uw klant te zien krijgt. Daarom leggen wij dat hieronder uit:

E-mail digitaal ondertekenen opnieuw versturen

Wanneer er iets niet goed is gegaan met het digitale ondertekenproces en de e-mail voor het ondertekenen dient opnieuw verzonden te worden, handel dan als volgt:

Open de aanvraag in NWB Online en kies bij het kopje Ondertekenen voor 'Digitaal ondertekenen afbreken'. U kunt hierna het digitaal ondertekenen weer opnieuw starten en dan wordt de e-mail opnieuw naar uw klanten verzonden. Wanneer uw aanvraag via Adviesbox loopt, klikt u in de tab Bankgarantie nogmaals op de indien-knop. 

In beide gevallen vervalt het voorgaande proces en dus ook al eventueel gezette handtekening. Elke koper zal dus via de nieuwe link (nogmaals) moeten tekenen